Trampolínky

Trampolínky jsou velice oblídené aerobní cvičení. Hlavním důvodem pro tento fakt je to, že se jedná o velice zábavnou formu spalování přebytečných kalorií.

Skáče se na malé trampolínce (průměr cca 120cm) s držadlem, takže nemusíte mít strach, že spadnete. Držadlo navíc příjde vhod v okamžiku, kdy už melete z posledního a ta ženská vepředu pořád ne a ne přestat... ;-)

Během hodiny se většinou střídají rychlé a pomalé pasáže spolu s protahovacími a posilovacími cviky.

 

 

Hodiny trampolínek naleznete v našem rozvrhu v několika variantách:

  • Trampolínky Basic - cvičí se na pomalejší hudbu, ale i přesto se docílí učinného spalování tuků. Toto je nejméně náročná hodina ze všech zde uvedených variant. Pokud se skákáním teprve začínáte doporučujeme v rozvrhu hledat hodiny nazvané právě takto.
  • Trampolínky Body - cvičí se na pomalejší hudbu a nacvičuje se jednoduchá choreografie. Celá hodina je prokládána posilováním problémových partii
  • Trampolínky Choreo - celou hodinu se cvičí na rychlejší hudbu a provádí se nácvik složitejší choreografie
  • Trampolínky + Flowin - hodina je podobná variantě Body s tím rozdílem, že posilování probíhá s pomocí Flowinu
  • Trampolínky Ploché břicho - hodina je opět podobná variantě Body. Posilovací část je však zaměřena výhradně na břišní svalstvo